Rozvrh
ZÁPIS PREDMETOV V AISE A PRIHLASOVANIE NA ROZVRH
- Finálny zápis predmetov na rozvrh je potrebné ukončiť ideálne do začiatku semestra 23.9.2024
- Nutné dodatočné zmeny v rozvrhu a študijnom pláne je potrebné nahlásiť Študijnému oddeleniu - Protokol o zmene študijného plánu (podpísaný) a to najneskôr 2 týždne po začiatku semestra do 6.10.2024 do 23:59 h - Neskôr zmeny nie sú možné!
- V prípade zmien je potrebné predmet odpísať/zapísať nielen z rozvrhu, ale aj zo zápisného listu!!!
Študenti sa prihlasujú na rozvrh prostredníctvom AIS2.
Návod:
Prihlásenie na rozvrh (univerzálne rozhranie AIS2)
Prihlásenie na rozvrh (študentský portál)
- Ak rozsah predmetu obsahuje napr. prednášku a cvičenie, študent si musí vybrať 2 rozvrhové okná, ak mu to systém ponúka.
- Po zapísaní všetkých rozvrhových okien si skontrolujte, či sa neprekrývajú rozvrhové okná (kolízia).
- Rozvrh si viete skontrolovať v ľavom menu "Rozvrhy hodín".
PRIHLASOVANIE A ODHLASOVANIE NA ROZVRH
PRIHLASOVANIE NA ROZVRH ZS 2024/2025 – MGR. + BC.
Termín prihlasovania sa na rozvrh | |
---|---|
1.-5. rok štúdia FA/ZDP: | od 7.9.2024 (sobota) od 8:00 do 9.9.2024 (pondelok) do 23:59 |
Ak má študent na predmete absolvované cvičenia a ostáva mu vykonať skúšku resp. má garantom predmetu uznané hodnotenie alebo časť výuky, je potrebné sa informovať na katedre o (ne)potrebe prihlásiť sa na daný predmet v rozvrhu.
Rozvrhové kolízie
V prípade, že študent zistí, že má rozvrhovú kolíziu, musí ju vyriešiť SAMOSTATNE pridaním a odobraním predmetu najprv v zápisnom liste a následne z rozvrhu v časovom limite určenom na tvorbu rozvrhu v termíne 7.-9.9.2024 tým, že sa prehlási na takú výučbu, kde kolíziu mať nebude.
Súčasná účasť na dvoch prekrývajúcich sa rozvrhových akciách sa NESMIE v rozvrhu vyskytovať.
Do 9.9.2024 23:59 h sa študent môže v AIS sám odhlásiť alebo prihlásiť z rozvrhu daného predmetu.
Od 10.9.2024 sa budú riešiť rozvrhové kolízie prostredníctvom emailu na ais2fpharm.uniba.sk. V predmete nezabudnite uviesť "Kolízia - meno priezvisko, rok štúdia" a v správe uveďte stručný popis samotnej kolízie.
V prípade technických problémov kontaktujte technickú podporu CePIT: 02/9010 4444 v pracovné dni od 8:00 do 20:00 a počas víkendov a sviatkov od 09:00 do 12:00.
KOMUNIKÁCIA (RIEŠENIE ŠTUDIJNÝCH ZÁLEŽITOSTÍ)
- pri komunikácii je nevyhnutné používať výlučne univerzitné mailové kontá
- administratívne záležitosti riešia študijné referentky, ostatnú študijnú agendu študijní poradcovia
- pri návšteve študijného oddelenia je nutné dodržiavať úradné hodiny
- všeobecné tlačivo žiadosti
- potvrdenie o návšteve školy (vytlačené z AIS2)
Potvrdenie o návšteve školy je možné získať:
- v elektronickej podobe:
https://www.potvrdeniaonavsteveskoly.sk/ - na tlačive u svojej referentky – zaslať žiadosť mailom